preskoči na sadržaj

Osnovna škola Julija Kempfa Požega

Login
Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

KONTAKT

OŠ JULIJA KEMPFA

Dr. Franje Tuđmana 2, 34000 Požega

OIB: 66604281111

Matični broj: 3351092

E-mail: skola@os-jkempfa-pozega.skole.hr

Telefon: 034 273 799

Fax: 034 312 826

LOKALI:

511 – Tajnica

512 – Ravnateljica (272 046)

513 – Zbornica

514 – Pedagog

515 – Računovodstvo

516 – Knjižnica

517 – Kuhinja (272 015)

519 – Domar

520 – Defektolog

521 – Psiholog (312 827)

Kako doći do nas ?

Kada zvoni ?
     PRIJE PODNE
1.sat: 08:00 - 08:45
2.sat: 08:55 - 09:40
3.sat: 09:50 - 10:35
4. sat: 10:40 - 11:25
5. sat: 11:30 - 12:15
6. sat 12:20 - 13:05

 
  POSLIJE PODNE
1.sat 13:30 - 14:15
2.sat 14:25 - 15:10
3.sat 15:20 - 16:05
4.sat 16:10 - 16:55
5.sat 17:00 - 17:45
6.sat 17:50 - 18:35
Sigurnost-internet

Sigurnost djece na internetu:

- publikacija

- video

Brojač posjeta
Ispis statistike od 14. 1. 2010.

Ukupno: 884635
Ovaj mjesec: 3117
Ovaj tjedan: 855
Prespavanac 2024.

Moja škola

RVA - o Erasmusu

Emisija Školsko zvono

Bećarac 1.b

Laganini FM Požega

Dan škole 2020.

Vozila se barka

Circle of life

Django

Film o školi 2018.

Školski zbor 2017.

Bonton - kviz

Erasmus+ 2017.

Taurage, Litva 2017.

Kartepe, Turska 2017.

Smotra zborova 2017.

Maškare 2017.
Kuharica

Prilog o školi s HTV-a

4.a STAND UP

Dan škole 2016

Život škole

Dan grada 2015.

Školski zbor

 

 

skole.hr

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Razvoj samopouzdanja kod tinejdžera
Autor: Administrator , 25. 1. 2021.

U sklopu aktivnosti vezane uz školski preventivni program tijekom prosinca 2020. godine na satu razrednika 8.a razreda radionicu pod nazivom Razvoj samopouzdanja kod tinejdžera održala je nastavnica Mirela Prskavac.


Cilj radionice bio je razgovor sa učenicima o tome na koji način doživljavaju sami sebe, kako se vide kroz svoje oči , kako ih doživljavaju drugi učenici u razredu.

Generalno smo mogli zaključiti kako učenici svoje  „nedostatke“ koje su sami naveli vide puno većima nego što ih vide njihovi prijatelji iz zajedničke školske klupe.

Tehnikom pripovijedanja priče i refleksijom na istoimenu priču likove iz priče projicirali smo na sebe same. Na kraju smo zaključili kako nas upravo naši „nedostatci“ –posebnosti  čine jedinstvenima i drugačijima od drugih te da je svatko od nas jedinstveno i neponovljivo biće na svijetu bez kojega svijet ne bi bio to što je.

Nekoliko učenika nacrtalo je svoje likove od kojih bismo također mogli sastaviti vrlo zanimljivu radionicu vezano uz istoimenu temu, a nadam se i nekom zanimljivom scenariju priče od strane učenika.

Radionica je odrađena i u petim razredima, a primjer nastavne pripreme za 5. razred možete vidjeti ovdje.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju