« Listopad 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
OŠ JULIJA KEMPFA
Dr. Franje Tuđmana 2, 34000 Požega
OIB: 66604281111
Matični broj: 3351092
E-mail: skola@os-jkempfa-pozega.skole.hr
Telefon: 034 273 799
Fax: 034 312 826
LOKALI:
511 – Tajnica
512 – Ravnateljica (272 046)
513 – Zbornica
514 – Pedagog
515 – Računovodstvo
516 – Knjižnica
517 – Kuhinja (272 015)
519 – Domar
520 – Defektolog
521 – Psiholog (312 827)
Udruga „Mali princ“ Požega nositelj je projekta „Prepoznaj, pokaži, nauči“, a završna aktivnost projekta pod nazivom „Sajam komunikacije“ odnosi se na postavljanje komunikacijskih ploča kod svih ustanova partnera – osnovnih škola i jednog dječjeg vrtića. Na prostoru igrališta Osnovne škole Julija Kempfa u Požegi predstavljena je prva komunikacijska ploča, a ostale će biti postavljene u Osnovnoj školi Zdenka Turkovića Kutjevo, Osnovnoj školi Stjepana Radića Čaglin, Osnovnoj školi Vilima Korajca Kaptol, Osnovnoj školi Ivan Goran Kovačić Velika i Dječjem vrtiću Velika. U postavljanju komunikacijske ploče sudjelovali su učenici drugog razreda, ploču je otkrio Filip, učenik četvrtog posebnog razrednog odjela.
Više o pojmu potpomognute komunikacije te zašto je ona važna za djecu koja imaju teškoće rekla je Ivana Kljaić mag.rehab.educ, iz Sinapse – kabineta za razvojnu procjenu i podršku iz Slavonskog Broda.
„Ideja je uključivanje osoba s invaliditetom u društvo, ne samo fizički, već stvaranje jednog ravnopravnog odnosa između svih članova društva – to je inkluzija. Kada vidimo što su barijere svemu tome, tu postoji i komunikacijski element. Veliki postotak osoba s invaliditetom i djece s poteškoćama u razvoju ima komunikacijski problem, a postavljanjem ovih komunikacijskih ploča omogućava da lakše komuniciraju sa svojim vršnjacima i bliskim osobama. Nije vrijednost te ploče samo praktične prirode, njezina sama prisutnost djeluje pozitivno na svijest svih drugih osoba i članova društva koji ju vide. Mi često komunikaciju shvaćamo olako, kao da se ona podrazumijeva, ali problem može biti puno dublji i oni koji imaju komunikacijskih teškoća, trebaju u tome sustavniju podršku. Da bi društvo znalo reagirati s tom sustavnijom podrškom, ono prvo mora biti svjesno, a ploča ima to značenje – da razvija svijest članova društva.“ – rekla je Ivana Kljajić. Voditeljica projekta je Marija Garić, pedagoginja Osnovne škole Ivan Goran Kovačić iz Velike naglasila je kako su kroz projekt odrađene razne edukacijske radionice.„Prijavili smo se na ovaj projekt prvenstveno kako bi educirali učitelje, roditelje i samu djecu o problemu kod komunikacije koji imaju djeca s teškoćama. Jako puno djece iz naše udruge se ove godine upisalo u školu te smo shvatili da iako učitelji prolaze razne edukacije, ipak nedostaje edukacija iz tog područja.“ “Projekt financira Ministarstvo znanosti i obrazovanje. Kroz projekt smo radili radionice edukacijskog tipa, a stručni suradnici su nam bili psiholozi, edukacijski rehabilitatori i logopedi koji su obilazili škole partnere u projektu. U projektu osim Osnovne škole Julija Kempfa iz Požege sudjeluju škole iz Velike, Kaptola, Jakšića, Kutjeva i Čaglina te dječji vrtić iz Velike. Nakon tih aktivnosti koje su provedene, imali smo aktivnosti u samim prostorijama Udruge „Mali princ“ gdje su nam dolazili učenici prvog i drugog razreda osnovnih škola, a ovo nam je zadnja aktivnost kao vrhunac svega. Postavljanje komunikacijskih ploča, da osvijestimo ne samo odgojno obrazovne djelatnike nego i širu javnosti za potrebom i inkluzijom općenito u društvu.“ – rekla je Marija Garić.
(tekst i slike preuzete s portala www.rva.hr, zahvaljujemo!)