preskoči na sadržaj

Osnovna škola Julija Kempfa Požega

Login
Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

KONTAKT

OŠ JULIJA KEMPFA

Dr. Franje Tuđmana 2, 34000 Požega

OIB: 66604281111

Matični broj: 3351092

E-mail: skola@os-jkempfa-pozega.skole.hr

Telefon: 034 273 799

Fax: 034 312 826

LOKALI:

511 – Tajnica

512 – Ravnateljica (272 046)

513 – Zbornica

514 – Pedagog

515 – Računovodstvo

516 – Knjižnica

517 – Kuhinja (272 015)

519 – Domar

520 – Defektolog

521 – Psiholog (312 827)

Kako doći do nas ?

Kada zvoni ?
     PRIJE PODNE
1.sat: 08:00 - 08:45
2.sat: 08:55 - 09:40
3.sat: 09:50 - 10:35
4. sat: 10:40 - 11:25
5. sat: 11:30 - 12:15
6. sat 12:20 - 13:05

 
  POSLIJE PODNE
1.sat 13:30 - 14:15
2.sat 14:25 - 15:10
3.sat 15:20 - 16:05
4.sat 16:10 - 16:55
5.sat 17:00 - 17:45
6.sat 17:50 - 18:35
Sigurnost-internet

Sigurnost djece na internetu:

- publikacija

- video

Brojač posjeta
Ispis statistike od 14. 1. 2010.

Ukupno: 885903
Ovaj mjesec: 4385
Ovaj tjedan: 1087
Prespavanac 2024.

Moja škola

RVA - o Erasmusu

Emisija Školsko zvono

Bećarac 1.b

Laganini FM Požega

Dan škole 2020.

Vozila se barka

Circle of life

Django

Film o školi 2018.

Školski zbor 2017.

Bonton - kviz

Erasmus+ 2017.

Taurage, Litva 2017.

Kartepe, Turska 2017.

Smotra zborova 2017.

Maškare 2017.
Kuharica

Prilog o školi s HTV-a

4.a STAND UP

Dan škole 2016

Život škole

Dan grada 2015.

Školski zbor

 

 

skole.hr

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Projekt "Okreni na bolje"
Autor: Administrator , 29. 8. 2023.

U OŠ Julija Kempfa se tijekom cijele prošle, 2022./23. školske godine, provodio projekt pod nazivom „Okreni na bolje“. Voditeljice projekta, učiteljica savjetnica razredne nastave Ivana Jukić Matijević i školska psihologinja Silvija Crnković, projekt su osmislile kao posljedični slijed utjecaja pandemije COVID-19 na stanje mentalnog zdravlja djece. U projektu je sudjelovalo svih petstotinjak učenika naše škole od 1. do 8. razreda. 


Tijekom provođenja projekta „Okreni na bolje“ učenike smo upoznali s karakteristikama optimističnog i pesimističnog „pogleda na svijet“ te ih pokušali kroz redovne mjesečne radionice usmjeravati na prihvaćanje vlastitih nedostataka i razvoj suosjećanja prema samima sebi te istovremeno jačanje vlastitih jakih snaga i razvoj pozitivne slike o sebi. Razvijanje optimizma u razredu je važan čimbenik u jačanju psihološke otpornosti svakog djeteta. Na početku i završetku projekta učenici su rješavali kratki anketni upitnik kojim smo željeli dobiti općenitu sliku o njihovu optimistično/pesimističnom načinu razmišljanja. Posebno nas je razveselilo što su rezultati anketnog upitnika i prije početka provođenja radionica išli u smjeru optimističnog promišljanja.

Nakon provedenih radionica, kod 9 od 12 razrednih odjela razredne nastave došlo je do povećanja optimističnog promišljanja u odnosu na početak školske godine dok u višim razrednim odjelima generalno učenici svih razreda pokazuju optimistično promišljanje s nešto manje izraženom razlikom između početka i kraja školske godine. Svakako treba naglasiti da su nam izuzetno važni i svakodnevni pomaci kod učenika u načinu doživljavanja i suočavanja s problemskim i zahtjevnim situacijama, vlastitom samopoimanju te razvoju zaštitnih faktora psihološke otpornosti koji su vidljivi u njihovom svakodnevnom funkcioniranju unutar razredne i školske sredine što smatramo i najvećom vrijednošću ovog projekta. Voditeljice su bile potaknute brojnim istraživanjima koja  govore da se nakon pandemije povećao broj djece sa simptomima iz kruga anksiozno-depresivnih poremećaja, teškoćama koncentracije, padom motivacije za učenje te su prepoznale veliki značaj i potrebu  rada s djecom na  jačanju zaštitnih čimbenika za razvoj psihološke otpornosti u čemu posebno veliku ulogu ima prevencija i provođenje preventivnih radionica s djecom. Rezultati ovog projekta, za koja smo financijska sredstva dobili od Ministarstva znanosti i obrazovanja,  poticaj su nam za nastavak provođenja sličnih aktivnosti i nadalje, osobito kada smo svjedoci kako djeca lako usvajaju nove životne vještine kroz radionički i iskustveni način rada. Svaki i najmanji korak u promjeni spoznavanja sebe, svoje okoline, svakodnevnih situacija s kojima se trebamo nositi je veliki i vrijedan pomak.

 Ne možemo, niti trebamo sve „gledati kroz roza naočale“, ali optimistično razmišljanje uvelike djeluje na naše spoznavanje svijeta oko sebe, odnos prema samome sebi, pozitivno djeluje na naše raspoloženje, motivaciju, poboljšava školski uspjeh i tjelesno zdravlje.

OKRENI NA BOLJE, jer ti to možeš!!!

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju