« Listopad 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
OŠ JULIJA KEMPFA
Dr. Franje Tuđmana 2, 34000 Požega
OIB: 66604281111
Matični broj: 3351092
E-mail: skola@os-jkempfa-pozega.skole.hr
Telefon: 034 273 799
Fax: 034 312 826
LOKALI:
511 – Tajnica
512 – Ravnateljica (272 046)
513 – Zbornica
514 – Pedagog
515 – Računovodstvo
516 – Knjižnica
517 – Kuhinja (272 015)
519 – Domar
520 – Defektolog
521 – Psiholog (312 827)
Pet učenika i petero učitelja OŠ Julija Kempfa, od 13. do 17.5.2024., u sklopu Erasmus+ projekta ,,Using mobile phones as a tool to improve STEM skills“, posjetili su Strukovnu školu za poslovanje i upravu u blizini njemačkog grada Mönchengladbacha. Susreli su se s učenicima i nastavnicima partnerskih škola iz Njemačke i Španjolske te tvrtka iz Italije.
Domaćini su pripremili različite aktivnosti i radionice za svoje goste. Tako su naši učenici sudjelovali u Zdi praktičnim radionicama kroz koje se potiče mlade na razvoj inovacija. Učenicima su se ove vrlo praktične radionice posebno svidjele. Učenici i učitelji su i sudjelovali i na jednom satu na RWTH - Tehničkom fakultetu u Achenu. Tu im je predstavljena aplikacija za mobilne telefone Phyphox koja je razvijena za sate fizike za studente prvog semestra. Zanimljivost ove aplikacije je da koristi senzore mobitela za izvođenje različitih pokusa iz fizike. Učenici i učitelji su isprobali aplikaciju izvodeći i sami pokuse. Domaćini su nam i pokazali i školu u kojoj smo vidjeli kako nastaju različite vrste tekstila, a zatim dio u kojem se šiva taj materijal. Zanimljivo je bilo vidjeti kako se i tu potiču inovacije koristeći različite senzore koji se ugrađuju u odjeću čineći život ljudima lakšim i sigurnijim.
A da su naši učenici odlični u prezentaciji svojih pokusa iz kemije potvrdio je i pehar koji su donijeli iz Njemačke. Škola domaćin je organizirala Sajam znanosti. Svaka škola koja sudjeluje u projektu trebala je ukrasiti svoju učionicu tako da bude prepoznatljiva po tome iz koje zemlje dolazi i tu predstaviti i svoj pokus. Naši učenici su prezentirali pokuse iz kemije. Učenici škole domaćina su po razredima posjećivali učionice i preko QR kodova koji su bili pokraj vrata svake učionice glasali za najbolje prezentirane pokuse. Naša škola je dobila najviše glasova i tako osvojila prvo mjesto na ovom sajmu.
Osim radionica organizirani su i posjeti drugim gradovima u blizini. Tako je naš tim posjetio i grad Köln koji se na engleskom zove Cologne i tu su saznali da iz njega potječe kolonjska voda. Vidjeli su i poznatu katedralu u Kölnu. Posjetili su i Dusseldorf koji je moderan grad i centar tog područja. Oba ova grada nalaze se uz rijeku Rajnu. Posebno im se svidio stari povijesni grad Aachen.
Ovo putovanje obogatilo je iskustvo učenika i učitelja naše škole. Pokazalo je da naši učenici mogu biti ponosni na svoje znanje, ali i da mogu naučiti kako je važno pratiti i ono što se događa izvan granice naše države i da svoje znanje mogu primijeniti stvarajući i sami nešto novo koristeći se pri tome različitim novim tehnologijama.