preskoči na sadržaj

Osnovna škola Julija Kempfa Požega

Login
Kalendar
« Srpanj 2020 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

KONTAKT

OŠ JULIJA KEMPFA

Dr. Franje Tuđmana 2, 34000 Požega

OIB: 66604281111

Matični broj: 3351092

E-mail: skola@os-jkempfa-pozega.skole.hr

Telefon: 034 273 799

Fax: 034 312 826

LOKALI:

511 – Tajnica

512 – Ravnateljica (272 046)

513 – Zbornica

514 – Pedagog

515 – Računovodstvo

516 – Knjižnica

517 – Kuhinja (272 015)

519 – Domar

520 – Defektolog

521 – Psiholog (312 827)

Kako doći do nas ?

Kada zvoni ?
     PRIJE PODNE
1.sat: 08:00 - 08:45
2.sat: 08:55 - 09:40
3.sat: 09:50 - 10:35
4. sat: 10:40 - 11:25
5. sat: 11:30 - 12:15
6. sat 12:20 - 13:05

 
  POSLIJE PODNE
1.sat 13:30 - 14:15
2.sat 14:25 - 15:10
3.sat 15:20 - 16:05
4.sat 16:10 - 16:55
5.sat 17:00 - 17:45
6.sat 17:50 - 18:35
Sigurnost-internet

Sigurnost djece na internetu:

- publikacija

- video

Brojač posjeta
Ispis statistike od 14. 1. 2010.

Ukupno: 722907
Ovaj mjesec: 917
Ovaj tjedan: 555
Dan škole 2020.

Vozila se barka

Circle of life

Django

Film o školi 2018.

Školski zbor 2017.

Bonton - kviz

Erasmus+ 2017.

Taurage, Litva 2017.

Kartepe, Turska 2017.

Smotra zborova 2017.

Maškare 2017.
Kuharica

Prilog o školi s HTV-a

4.a STAND UP

Dan škole 2016

Život škole

Dan grada 2015.

Školski zbor

 

 

skole.hr

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
IGRAMO SE HRVATSKIM JEZIKOM
Autor: Administrator , 27. 2. 2020.

Današnji je nastavni dan u 2.b razredu Osnovne škole Julija Kempfa protekao u vrijedno razigranom raspoloženju. Učenici su s učiteljicom Ivanom Jukić Matijević i studenticom Miom Bošnjak kroz niz zabavnih aktivnosti povezali i obilježili Dan materinskog jezika koji je bio u veljači te Dane hrvatskog jezika koji traju do 17.ožujka.


Cilj nastavnog dana bio je kroz različite igre ponoviti sadržaje hrvatskog jezika te približiti učenicima ljepotu  materinskog jezika, a učiteljica Ivana smatra kako je u tome i uspjela.

“Učenici su bili raspoloženi za rad, za igru, ponavljali su već naučeno na njima prirodan način učenja i razvoja, a to je igra. Pravopisni i gramatički sadržaji su učenicima često nerazumljivi, nezanimljivi i teški, a ovo je jedan od načina da ih motiviramo za rad.”

Drugašići su danas ponovili naučene sadržaje hrvatskog jezika kroz niz aktivnosti.

Dan su započeli rješavanjem rebusa i igrom “Luda pitanja,još luđi odgovori”.

 “Plešućim diktatom” ponovili su i primijenili sva do sada naučena  pravopisna pravila, stvarali su nove,pobrkane bajke, uz koje su se najviše nasmijali.

Kartali su se jezičnim sadržajima, opisivali i crtali likove uz igru “Ja sam detektiv”.

Kroz igru “Koja je životinja najbrža” ponovili su sadržaje č/ć i skupove ije/je, igrom “Kockica mi kaže” bogatili su rječnik i sposobnost pripovijedanja.

 “Imenuj me”, naziv je igre uz koju su ponovili imenice, a ovaj zanimljiv nastavni dan, završili su  pričama nastalima iz kutije.

Učenici Teni Kovačević je danas bilo odlično i šaljivo. Najzanimljivija joj je bila igra kartanja jer voli razmišljati.

Njenom bratu Jakovu su najzanimljiviji bili rebusi jer I on voli razmišljati, I volio bi ih češće rješavati u školi.

Učenici Petri Fumić je bilo zabavno i zanimljivo te smatra da je učiteljica sve super pripremila. Voljela bi uskoro ponoviti ovakav sličan dan.

Učenik Roko Blažević bi rado igrao ponovno igru opisivanja i pogađanja predmeta, a učenica Jana Švaljek kaže da joj je zanimiljivo kada uči kroz igru. Najviše joj se svidjela igra Tko će brže, sa životinjama i Ije i je.

Studentica Mia navodi kako su aktivnosti bile dobro osmišljene i objašnjene na način da svaki učenik razumije i može aktivno sudjelovati u svakoj od aktivnosti. Primjetila sam kako učenici vrlo rado pristupaju svim aktivnostima i tako nesvjesno uče kroz igru. Veseli me što sam sudjelovala u ovakvom načinu rada i sigurna sam da će mi ovo iskustvo jednoga dana pomoći u radu i s mojim razredom.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju