preskoči na sadržaj

Osnovna škola Julija Kempfa Požega

Login
Kalendar
« Ožujak 2021 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
Prikazani događaji

KONTAKT

OŠ JULIJA KEMPFA

Dr. Franje Tuđmana 2, 34000 Požega

OIB: 66604281111

Matični broj: 3351092

E-mail: skola@os-jkempfa-pozega.skole.hr

Telefon: 034 273 799

Fax: 034 312 826

LOKALI:

511 – Tajnica

512 – Ravnateljica (272 046)

513 – Zbornica

514 – Pedagog

515 – Računovodstvo

516 – Knjižnica

517 – Kuhinja (272 015)

519 – Domar

520 – Defektolog

521 – Psiholog (312 827)

Kako doći do nas ?

Kada zvoni ?
     PRIJE PODNE
1.sat: 08:00 - 08:45
2.sat: 08:55 - 09:40
3.sat: 09:50 - 10:35
4. sat: 10:40 - 11:25
5. sat: 11:30 - 12:15
6. sat 12:20 - 13:05

 
  POSLIJE PODNE
1.sat 13:30 - 14:15
2.sat 14:25 - 15:10
3.sat 15:20 - 16:05
4.sat 16:10 - 16:55
5.sat 17:00 - 17:45
6.sat 17:50 - 18:35
Sigurnost-internet

Sigurnost djece na internetu:

- publikacija

- video

Brojač posjeta
Ispis statistike od 14. 1. 2010.

Ukupno: 745777
Ovaj mjesec: 450
Ovaj tjedan: 450
Dan škole 2020.

Vozila se barka

Circle of life

Django

Film o školi 2018.

Školski zbor 2017.

Bonton - kviz

Erasmus+ 2017.

Taurage, Litva 2017.

Kartepe, Turska 2017.

Smotra zborova 2017.

Maškare 2017.
Kuharica

Prilog o školi s HTV-a

4.a STAND UP

Dan škole 2016

Život škole

Dan grada 2015.

Školski zbor

 

 

skole.hr

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Primjer dobre prakse - C model nastave
Autor: Administrator , 2. 2. 2021.

U tradicionalnim metodama nastave  učitelj je prenositelj znanja, dok su učenici pasivni slušači. Suvremene nastavne metode omogućuju aktivno uključivanje učenika u nastavu što samom učeniku donosi višestruke koristi i dobrobiti za njega samoga i za razvijanje svog procesa učenja. Usvajanje znanja u C modelu nastave poseban je izazov i za nastavnike i za učenike. U sljedećem primjeru prakse korišten u 6.a razredu prikazan je primjer obrade dolje navedenih  ishoda učenja u 6. razredu aktiviranjem učenika tijekom rada na daljinu.


Korištene platforme za komunikaciju učenik-nastavnik: Yammer i ZOOM.

Broj školskih sati potrebnih za realizaciju: 4 sata

Odgojno-obrazovni ishodi priroda 6.r

OŠ PRI B.6.1. Učenik objašnjava međusobne odnose živih bića s obzirom na zajedničko stanište

  • Objašnjava važnost međusobnih odnosa živih bića (iste vrste i različitih vrsta) koja dijele zajedničko stanište
  • Raspravlja o nadmetanju živih bića (iste vrste i različitih vrsta) pri zadovoljavanju životnih potreba

OŠ PRI D.6.1. Učenik tumači uočene pojave, procese i međuodnose na temelju opažanja prirode i jednostavnih istraživanja.

  • prepoznaje relevantne podatke iz ponuđenih izvora te izvješćuje usmeno i pisano rabeći ispravne nazive

Osr B.2.2. Razvija komunikacijske kompetencije

Ikt.A.2.1. Učenik prema savjetu odabire odgovarajuću digitalnu tehnologiju za obavljanje zadataka

U tradicionalnim metodama nastave  učitelj je prenositelj znanja, dok su učenici pasivni slušači, suvremene nastavne metode omogućuju aktivno uključivanje učenika u nastavu što samom učeniku donosi višestruke koristi i dobrobiti za njega samoga i za razvijanje svog procesa učenja. Usvajanje znanja u C modelu nastave posebna je izazov i za nastavnike i za učenike.

Istraživačka metoda primijenjena u ovom primjeru prakse podrazumijeva  da će učenik tijekom svoga rada samostalno istraživati pojmove i činjenice koje je nastavnik zadao, stavljati tražene pojmove u međuodnose i samostalno doći do konkretnih primjera na temelju kojih će moći bolje usvojiti međuodnose u prirodi.

Zadatci za učenike:

ZADATAK 1: Predator i plijen (PREDACIJA) u životinjskom svijetu

  1. Pronađite dva primjera predacije kod životinja
  2. Svoje primjere potkrijepite fotografijama (nacrtati u bilježnicu ili gotove fotografije ukoliko radite prezentaciju.
  3. Za svako živo biće koje se nalazi na vašim crtežima/fotografijama (uz pomoć interneta) koje prilagodbe ima predator, a koje plijen sa vaših primjera koje ste izabrali.
  4. Tražene karakteristike napisati uz crteže/fotografije životinja.
  5. Je li odnos predator-plijen u vašem slučaju odnos izmešu:
  6. -jedinki iste vrste
  7. -jedinki različitih vrsta.

 

ZADATAK 2: Predator i plijen (PREDACIJA) biljka-životinja

  • Ne smijemo zaboraviti kako na svijetu postoje i biljke mesožderke.
  • Pronađite jedan primjer predacije biljka-životinja.
  • Svoje primjere potkrijepite fotografijama (nacrtati u bilježnicu ili gotove fotografije ukoliko radite prezentaciju.
  • Za svako živo biće koje se nalazi na vašim crtežima/fotografijama (uz pomoć interneta) koje prilagodbe ima predator, a koje plijen sa vaših primjera koje ste izabrali.
  • Tražene karakteristike napisati uz crteže/fotografije životinja.
  • Je li odnos predator-plijen u vašem slučaju odnos između:
  • -jedinki iste vrste
  • -jedinki različitih vrsta.

ZADATAK 3: Obilježavanje teritorija

  • Pronađite dva primjera na koji način životinje obilježavaju svoj teritorij.
  • Ukoliko možeš svoj primjer potkrijepi fotografijom.
  • Što životinje postižu obilježavanjem teritorija?
  • Za što se životinje bore na određenom području?
  • Na koji način se mogu ponašati životinje kada brane svoj teritorij?

ZADATAK 4: Suživot u prirodi

  • Istražite  3 oblika suživota među živim bićima u prirodi!
  • Za svaku vrstu suživota pronaći uz pomoć udžbenika, interneta ili video isječka po 2 primjera takvog suživota.
  • U sklopu primjera suživota koje pronađete obavezno je napisati je li suživot koristan za obje vrste , za jednu vrstu ili je li za nekoga štetan - te napisati u čemu je korist ili u čemu je štetan za neku vrstu.
  • Svoje uratke možete napisati u bilježnicu, u obliku prezentacije...kako god želite i čuvajte iz zajedno sa radovima iz prvoga polugodišta. Trud će se isplatiti jer ćete osim novih spoznaja steći mnoge druge vještine.

Ponavljanje gradiva  u C modelu nastave   (ZOOM aplikacija)

U svrhu ponavljanja gradiva korišten je digitalni alat Genially.

Četiri učenika (4 igrača) pristupila su prvom krugu igrice koju su odigrali na način da su prolazeći kroz nju morali proći polje zamki i interaktivnih pitanja prve i druge razine znanja kako bi došli do cilja.

Učenici su upoznati s digitalnim alatom za kreiranje igrica koji se može koristiti tijekom ponavljanja gradiva no i za zanimljiv način prezentiranja novog gradiva.

Igru za ponavljanje možete i vi odigrati na linku:

https://view.genial.ly/600d5235ae03310d0c24ebe7/game-odnosi-u-prirodi

 

Vrednovanje kao učenje – učenici su preko platforme yammer poveznicom pristupili na Microsoft Forms platformu kako bi popunili obrazac za vrednovanje.

Rezultati vrednovanja:

 

Vrednovanje naučenog biti će  izvršeno je vrednovanjem učeničkih radova putem kriterija vrednovanja (kriteriji vrednovanja prezentacije i vrednovanje samostalnog rada) s kojima su učenici upoznati na početku školske godine.

PREZENTACIJA IZ PID

Primjer ucenickog rada

                                                                                                                             Mirela Prskavac, 1. veljača 2021.

                                                                                                                  





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju