« Listopad 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
OŠ JULIJA KEMPFA
Dr. Franje Tuđmana 2, 34000 Požega
OIB: 66604281111
Matični broj: 3351092
E-mail: skola@os-jkempfa-pozega.skole.hr
Telefon: 034 273 799
Fax: 034 312 826
LOKALI:
511 – Tajnica
512 – Ravnateljica (272 046)
513 – Zbornica
514 – Pedagog
515 – Računovodstvo
516 – Knjižnica
517 – Kuhinja (272 015)
519 – Domar
520 – Defektolog
521 – Psiholog (312 827)
Od studenog 2022. do svibnja 2023. godine u našoj školi provodio se program Treninga socijalnih vještina u svrhu razvoja, odnosno poboljšanja socijalnih vještina učenika 6. i 7. razreda. Program su provodile psihologinja pripravnica Martina Begović i socijalna pedagoginja Marija Baketa u 6.a, 6.c i u 7.a razredu.
Socijalne vještine su niz socijalnih ponašanja koja su naučena i pod kontrolom pojedinca, situacijski su i interakcijski prikladna te usmjerena cilju. Brojna istraživanja pokazuju da trening socijalnih vještina smanjuje rizik za uključivanjem u rizična ponašanja, pomaže u uspostavljanju pozitivne ravnoteže sa sobom i drugima, pomaže i u pripremi za uspješnu obiteljsku, profesionalnu i socijalnu komunikaciju. Osoba koja ima razvijene socijalne vještine dobar je prijatelj, suradnik u timu, uvažava mišljenje drugih, ali drži i do svog mišljenja. Takva osoba donosi odluke na temelju kritičkog promišljanja, bira zdravi životni stil koji isključuje svaki oblik ovisnosti, suočava se s problemima i iz njih izlazi još bogatiji i uspješniji te je dobro prihvaćen u svom okruženju.
Socijalne vještine koje su se kroz ovaj program obrađivale su aktivno slušanje, ja-poruke, prepoznavanje i izražavanje osjećaja, suradnja i zauzimanje za sebe, uz uvodnu i završnu radionicu na kojima su učenici procjenjivali vlastite socijalne vještine. Program je bio koncipiran po modelu strukturiranog učenja koje obuhvaća: poučavanje ili objašnjavanje nove vještine, njezino modeliranje, učenje vještine kroz igranje uloga, povratnu informaciju o izvedbi vještine te prijenos naučenog u životnu sredinu. Radionice su bile interaktivnog karaktera gdje su sudionici imali priliku slobodno izraziti svoja mišljenja i stavove, a program je završen podjelom diploma o stečenim socijalnim vještinama.