2020-09-02 10:37:53

OBAVIJEST O POČETKU NASTAVE U ŠKOLSKOJ GODINI 2020./2021.

Nastava u školskoj godini 2020./21. počinje u ponedjeljak 7. rujna 2020. godine, prema rasporedu:

  • AB smjena prije podne u 8:00 sati
  • CD smjena poslije podne u 13: 30 sati
  • AB smjena za učenike posebnih odjela i odgojno – obrazovnih skupina u 7:30 sati
  • CD smjena za učenike posebnih odjela i odgojno – obrazovnih skupina u 13:00 sati

Prvog dana nastave učenici će dobiti pristigle udžbenike kao i dopunske i dodatne materijale, stoga je važno da ponesu školsku torbu.

UČENICI PRVIH RAZREDA

Učenici prvih razreda u pratnji jednog roditelja dolaze u školu prema rasporedu:

1.a u 9:00 sati – učiteljica Krunoslava Šipek i učiteljica Kristina Brus Klaić (produženi boravak)

1.b u 9:30 sati – učitelj Mario Gavran i učiteljica pripravnica Valentina Ugarković

1.c u 12:00 sati – učiteljica Sanja Vuković

Vaša učiteljica ili učitelj doći će po Vas i Vaše dijete u školsko dvorište.

Sukladno epidemiološkim mjerama, prvi dan nastave, jedan od roditelja smije ući s djetetom u prostorije škole, pri čemu je za sve roditelje obvezno nošenje zaštitne maske. Učenici ne moraju nositi maske za vrijeme boravka u svojoj učionici, ali se maske preporučuju za vrijeme prolaska u ostalim dijelovima škole.

Produženi boravak za učenike prvih razreda počinje s radom od četvrtka 10. rujna 2020. godine. Učenici u produženom boravku mogu biti do 16.00 sati.

Prvih mjesec dana učenici prvih razreda imaju dnevno tri školska sata.

Učenici 1. a razreda  mogu ujutro po dolasku u školu svaki dan odmah odlaziti do svoje učionice budući da poslije nastave ostaju u produženom boravku. Učenici 1.b i 1.c razreda, prije početka nastave čekat će dolazak učiteljice i učitelja po njih, a okupljat će se na predviđenom mjestu u školskom dvorištu (molimo pogledati obavijest o razmještaju razrednih odjela u prostoru školskog dvorišta).

OBAVIJEST O POČETKU NASTAVE ZA SVE RAZREDNE ODJELE U ŠKOLSKOJ GODINI 2020./2021.

Nastava će biti organizirana u skladu s Uputama HZJZ za sprječavanje i suzbijanje epidemije Covid—19 vezano za rad predškolskih ustanova, osnovnih i srednjih škola kao i Modelima i preporukama za rad u uvjetima povezanim s COVID-19 od Ministarstva znanosti i obrazovanja RH.

OBVEZE RODITELJA/UČENIKA PRIJE DOLASKA U ŠKOLU

Roditelji/skrbnici imaju obavezu izmjeriti tjelesnu temperaturu djetetu svaki dan prije dolaska u školu te u slučaju povišene tjelesne temperature ne smiju dovoditi dijete u školu već se javljaju telefonom ravnatelju škole i izabranom pedijatru/liječniku obiteljske medicine radi odluke o testiranju i liječenju djeteta. Učenici viših razreda mogu sami izmjeriti temperaturu. Vrijednost izmjerene temperature prije polaska u školu roditelj/učenik je dužan upisati u posebnu bilježnicu koju dijete nosi sa sobom u školu. Osigurati djetetu 1 paketić papirnatih maramica za nos i staviti ga u školsku torbu.

DOLAZAK UČENIKA I RODITELJA U ŠKOLI

Djeca u školu dolaze sama, organiziranim prijevozom ili u pratnji roditelja na način kako bi dolazili da nema epidemije. U školu je iznimno dozvoljen ulazak samo jednom roditelju u pratnji učenika prvog razreda ili djetetu s teškoćama u razvoju koji nema osiguranu podršku pomoćnika u nastavi i ne može samo ući u školu. Roditelj koji ulazi u školu obvezan je držati razmak od 1,5 metra u odnosu na druge učenike/djelatnike škole i u školu obvezno ulazi s maskom. Dijete u školu ne smije dovoditi roditelj koji ima simptome respiratorne bolesti (povišena tjelesna temperatura, kašalj, poteškoće u disanju, poremećaj osjeta njuha i okusa, grlobolja, proljev, povraćanje), ako ima izrečenu mjeru samoizolacije ili ako je dijete zaraženo s COVID-19. Ako iste simptome ili mjeru samoizolacije ima dijete/učenik ili ako je zaraženo virusom COVID-19 ne smije dolaziti u školu. Roditelji/skrbnici koji dovode i odvode djecu u školu to čine tako da ne ulaze u školu, osim ako je to neophodno zbog iznimno opravdanih razloga ili je roditelj učenika 1. razreda ili je roditelj učenika s teškoćama u razvoju, već dolaze do ulaza u školsko dvorište pri čemu zadržavaju distancu od najmanje 1,5 metra u odnosu na druge roditelje/skrbnike i djecu. Roditelji i djeca iz istog kućanstva ne moraju držati distancu. Učenik dolazi i odlazi iz škole sa školskom torbom te svoju opremu i pribor ne dijeli s drugim učenicima. Učenici nakon ulaska dezinficiraju ruke ili odlaze do toaleta ili razreda na pranje ruku sapunom i vodom. Učenici na posebno označenim punktovima u dvorištu škole sa ostalim učenicima iz svoje odgojno-obrazovne skupine čekaju upute dežurnog učitelja za ulazak u zgradu škole. Obavijest o razmještaju razrednih odjela u prostoru školskog dvorišta:

BORAVAK UČENIKA U ŠKOLI

Djeca bi trebala što je više moguće održavati distancu (fizičku udaljenost) od druge djece i odraslih (preporučeno 1,5 m). Tijekom boravka u školi učenik isključivo boravi u svojoj odgojno-obrazovnoj skupini (razredu) i ne miješa se s djecom iz drugih odgojno-obrazovnih skupina. Moguće je izvođenje produženoga boravka za dva ili više razrednih odjela u jednoj prostoriji, ako se taj prostor može podijeliti na dva ili više dijelova te odvojiti prozirnom pregradom tako da učenici jednoga razrednog odjela borave u izdvojenom prostoru. Učenik prostoriju u kojoj boravi njegova odgojno-obrazovna skupina smije napustiti samo u slučaju odlaska na toalet, pranje ruku ili izlaska u dvorište škole radi aktivnosti na otvorenom i to isključivo tako da se ne miješa s djecom iz drugih razreda. Prilikom prolaska kroz zajedničke prostorije (hodnik/hol/toaleti/dvorana) učenici su dužni prolazak skratiti na minimum i nepotrebno ne dodirivati površine ili predmete. Djeca trebaju redovito i pravilno prati ruke prije ulaska u svoju učionicu, prije konzumiranja hrane, nakon korištenja toaleta, nakon dolaska izvana, nakon čišćenja nosa i uvijek kada ruke izgledaju prljavo. Nakon pranja ruku vodom i sapunom ruke treba osušiti papirnatim ručnikom za jednokratnu upotrebu koji se nakon korištena baca u koš za otpatke s poklopcem. Pranje ruku prije konzumiranja hrane, nakon dolaska izvana i u nekim drugim prilikama u razredu zamjenjuje se dezinficiranjem ruku u onim učionicama u kojima nema tekuće vode i sapuna. Djecu treba poticati da kada kašlju i kišu prekriju usta i nos laktom ili papirnatom maramicom koju poslije trebaju odbaciti u koš za otpad s poklopcem te oprati ruke. Pri kašljanju i kihanju trebaju okrenuti lice od drugih osoba te izbjegavati dodirivanje lica, usta i očiju rukama. Preporučuje se i potiče djecu da ne dodiruju usta, nos, oči i lice kao i da ne stavljaju ruke i predmete u usta. Djeca ne bi trebala dijeliti čaše, šalice, drugo posuđe i pribor za jelo s drugom djecom. Svako dijete samo postupa sa svojom odjećom i obućom, školskim priborom, torbama i knjigama te ih ne dijeli s ostalom djecom i ne dodiruje i ne uzima stvari druge djece. Djeca od I. do IV. razreda, kao i učenici posebnih odjela i odgojno – obrazovnih skupina, ne nose zaštitne maske. Ako kod učenika od V. do VIII. razreda osnovne škole u učionicama nije osiguran fizički razmak od 1,5 m, učenici i nastavnici obvezni su nositi maske te su sukladno navedenom u našoj školi obavezne maske za učenike predmetne nastave. Masku mogu nositi učenici koji to žele i oni učenici koji su u skupinu izrazito vulnerabilnih (osjetljivih) osoba i kojima je nošenje maske preporučio liječnik. Djeca užinu/jelo konzumiraju u blagovaonici ili u svojoj učionici prema posebnom rasporedu. ORGANIZACIJA NASTAVE U ŠKOLI Tijekom nastave učenici jedne obrazovne skupine ne miješaju se s učenicima druge obrazovne skupine. U razrednoj nastavi s učenicima boravi njihova učiteljica razredne nastave i učitelji predmetne nastave koji predaju u tom razredu engleski jezik, glazbenu kulturu i izborne predmete. O načinu ulaska drugog učitelja u odgojnu skupinu, proceduru i način propisuje ravnatelj uputama za djelatnike. U predmetnoj nastavi s učenicima borave predmetni učitelji i to tako da je što manji broj predmetnih učitelja tijekom dana u jednoj odgojno-obrazovnoj skupini. Učenici predmetne nastave ne mijenjaju učionice, osim za izvođenje nastave informatike. Razredni odjeli raspoređeni su prema rasporedu:

5.a/6.c – učionica geografije

5.b/7.d - učionica glazbene kulture

6.a/5.c – učionica matematike

7.a/6.d – učionica hrvatskog jezika 1.

8.a/8.d – učionica engleskog jezika

7.c – učionica hrvatskog jezika 2.

8.c – učionica fizike

Nastava TZK odvija se kad god je to moguće u vanjskim prostorima, odnosno u školskom dvorištu na sportskim terenima i to tako da ne dolazi do spajanja ili kontakta razrednih odjeljenja niti u svlačionici, niti u dvorani niti u vanjskom prostoru. Kod održavanja nastave u zatvorenom prostoru primjenjuju se Preporuke za treninge i športsko-rekreativne aktivnosti u zatvorenim športskim objektima. Odmori se organiziraju u različito vrijeme i školsko zvono se ukida. Učenici se kreću izvan učionice samo ako je to nužno. Početak i završetak nastave i odmora, raspored ulaska i izlaska razreda iz škole, raspored prehrane i ostalih aktivnosti uređuju se posebnih protokolom koji donosi ravnatelj škole. Nastava predmeta kod kojih se spajaju učenici više razrednih odjeljenja (izborna nastava, dodatna, dopunska, izvannastavne aktivnosti i sl.) odvijaju se tako da se s jednom skupinom učenika iz jednog razrednog odjeljenja nastava odvija u školi, a s ostalima on-line i tako naizmjence po tjednima. Za vrijeme trajanja proglašene epidemije COVID-19 ne organiziraju se ekskurzije učenika i izvanučionična nastava osim u dvorištu škole. ODLAZAK IZ ŠKOLE Odlazak učenika iz škole odvija se prema utvrđenom protokolu za izlazak svakog pojedinog razreda i to tako da ne dolazi do kontakta između djece različitih razreda. Izlazak učenika iz škole nadgleda učiteljica koja s njima održava zadnji školski sat, te vodi brigu o održavanju distance i pridržavanju svih ostalih mjera kod izlaska učenika iz škole.

PRIJEVOZ UČENIKA

1. Učenici koji na nastavu dolaze organiziranim prijevozom dužni su se u autobusu pridržavati mjera propisanih za javni prijevoz.

2. Učenici su kod ulaska u autobus, tijekom vožnje i kod izlaska autobusa dužni održavati fizičku distancu i nositi masku.

  3. Učenici se tijekom vožnje organiziranim prijevozom grupiraju prema razrednim odjelima tako da se izbjegava miješanje učenika različitih razrednih odjela.

 

Sve dodatne detaljne upute oko svakodnevnog boravka u školi, a koje su usklađene s preporukama i epidemiološkim mjerama dobit ćete prvi dan nastave od svojih učiteljica i učitelja.

Za sva Vaša dodatna pitanja možete se svakodnevno obratiti stručnoj službi škole na broj telefona 034/273-799.

Svim našim učenicima i njihovim roditeljima želimo zdravu, uspješnu i sretnu novu školsku godinu!

Kornelija Sabljak, ravnateljica škole

 


Osnovna škola Julija Kempfa Požega