2015-02-10 14:35:24

IMAM STAV! (iz pera učenika)

Sredinom sedmog razreda smo krenuli odvajati sate razrednika zbog programa „Imam stav“, koji su provodile psihologica i pedagogica naše škole.

Program „Imam stav“ sastoji se od 12 cjelina koje su vrlo poučne za našu dob. U prvoj cjelini, koja je ujedno bila i uvodna, upoznali smo odrednice koje su nam pomagale surađivati kroz cijeli program. Kroz obradu druge cjeline „Biti ili ne biti dio skupine“ imali smo mnogo tema za razgovor te crtež u kojem se vidi kako jedan čovjek ne pripada u skupinu, ali svejedno je prihvaćen i surađuje s drugima. Treća cjelina „Odluke – alkohol, rizik i zaštita“ nas je zapravo na neki čudan način, kroz upozorenja uspjela probuditi i dati nam do znanja da je alkohol štetan za naše zdravlje. Sljedeća cjelina „Je li ono što misliš utemeljeno na činjenicama?“ je bila cjelina pomoću koje smo shvatili da za sve trebamo imati dokaze kada nekome nešto prikazujemo. Peta cjelina „I cigareta je droga. Informiraj se“ nam je pokazala da su cigarete isto droga jer sadržaj cigarete u sebi ima tvari koje nam stvaraju ovisnost. Šesta cjelina je zapravo bila cjelina u kojoj smo imali potpunu slobodu govora jer se cjelina zove „Izrazi se“. Sljedeća cjelina naslovi se „Zauzmi se za sebe“ i mislim da vam naslov sve govori. Cjelina „Partijaner“ zapravo pokazuje da i mladi imaju svoju zabavnu stranu koju znaju kontrolirati. Deveta cjelina je priča o drogama i zapravo u toj cjelini detaljno saznajemo da nam droge uništavaju cijeli organizam. Deseta cjelina „Suočavanje“ nas navodi na potragu za rješenjem kojim ćemo sebi olakšati život. Jedanaesta cjelina nas je naučila sa sami sebi nađemo rješenje problema i da samo donesemo odluku koja će nam pomoći. Zadnja cjelina naziva „Postavljanje ciljeva“ nas je naučila da trebamo ciljeve prvo promotriti, a zatim donijeti. Hvala psihologici i pedagogici što su učenike osmog a, c i d naučile kako da se nose sa svim životnim preprekama.

Ksenija Vinčazović, 8.a


Osnovna škola Julija Kempfa Požega