2015-02-13 08:25:40

100.dan škole

Jučer su učenici 4. c razreda obilježili 100.dan škole.Projekt 100. dan škole obuhvaća učenike i učitelje od 1.do 4.razreda na nacionalnoj razini koji kroz odabrane sadržaje obilježavaju 100.dan u školi.  

Unutar predmetnih sadržaja svaki učitelj sudionik ovog projekta odabire sadržaje primjerene učenikovoj dobi. Kod učenika se potiču jezično komunikacijske vještine u izražavanju, društveno humanističke , matematičke, vještine  tjelesno zdravstvenog područja koje su integrirani dio samog projekta.Glavni način učenja učenika je primjerena i navođena igra te poticaji koji ih sami potiču u osvještavanje osobnog i socijalnog razvoja unutar same razredne zajednice. Razvijaju se i aktivne kompetencije građanskog odgoja i obrazovanja. Projekt je odobren od strane e - Twinning zajednice i prijavljen na portalu e- Twinninga- Agencije za mobilnost, a vodi se kao dio projekata Udruge učitelja razredne nastave Zvono. Učenici 4.c su kroz niz aktivnosti, na zanimljiv način obilježili taj dan.Jutro smo  započelo tjelovježbom-100 pokreta grupiranih u 7 vježbica.  Nakon toga-dizajn naočala u obliku broja 100. Kakav je samo mir vladao u razredu dok su se slagale boje  i uzorci! Prethodnih dana  imali smo  i neke zadatke: sakupljali smo 4x25  sitnih predmeta i stavljali ih u male vrećice.Danas smo pregledali tko je što donio i tko je bio najmaštovitiji, čiji se predmeti nisu ponavljali kod drugih učenika. Bilo je vrlo zanimljivo!  Morali smo  napraviti Powerpoint prezentaciju ili plakat na kojem smo prikazali 100 pojmova naučenih tijekom ove školske godine.Nije bilo teško dosjetiti se što smo učili, ali pisanje...  Zatim smo zaigrali matematičku igru u skupinama:Množenje i dijeljenje dekadskim jedinicama. Nastavak slijedi sutra-omelo nas je zvono.  Tijekom ovog tjedna na ploči je stajao plakat u koji smo upisivali riječi koje u sebi sadrže riječ sto. Koristeći te riječi moramo za zadaću smisliti priču.  Na satu Engleskog jezika naša teacher, Jasmina Radović-Jakovljević dala nam je listić, na kojem smo trebali ispisati 100 engleskih riječi koje smo naučili, a povezujući današnje aktivnosti i skorašnje Valentinovo, u izrezana srca ispisivali smo 100 reasons why we love our school.Najteža nam je bila posljednja aktivnost:Sit perfectly still, and quiet for 100 seconds. E, to je bilo malo previše - tko može šutjeti i biti miran 100 sekundi? I za kraj, pod satom Glazbene kulture  s profesoricom Majom Franić učili smo  himnu e-Twinning projekta  100. dan škole. Za sutra nam preostaje još jedna aktivnost koju danas nismo stigli: u 4 skupine ćemo izraditi 4 slike koristeći  sakupljene plastične čepove(ekolozi na djelu ) Što reći za kraj: vrijeme u razredu, kad se rade ovakve aktivnosti,  prebrzo prolazi. Dan bez knjiga, ispunjen zanimljivim sadržajima i igrom, trebao bi s češće prakticirati u našim školama. Kako  nam je bilo 100. dan škole pogledajte na fotografijama.                              

Osnovna škola Julija Kempfa Požega