preskoči na sadržaj

Osnovna škola Julija Kempfa Požega

Login
Kalendar
« Lipanj 2020 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

KONTAKT

OŠ JULIJA KEMPFA

Dr. Franje Tuđmana 2, 34000 Požega

OIB: 66604281111

Matični broj: 3351092

E-mail: skola@os-jkempfa-pozega.skole.hr

Telefon: 034 273 799

Fax: 034 312 826

LOKALI:

511 – Tajnica

512 – Ravnateljica (272 046)

513 – Zbornica

514 – Pedagog

515 – Računovodstvo

516 – Knjižnica

517 – Kuhinja (272 015)

519 – Domar

520 – Defektolog

521 – Psiholog (312 827)

Kako doći do nas ?

Kada zvoni ?
     PRIJE PODNE
1.sat: 08:00 - 08:45
2.sat: 08:55 - 09:40
3.sat: 09:50 - 10:35
4. sat: 10:40 - 11:25
5. sat: 11:30 - 12:15
6. sat 12:20 - 13:05

 
  POSLIJE PODNE
1.sat 13:30 - 14:15
2.sat 14:25 - 15:10
3.sat 15:20 - 16:05
4.sat 16:10 - 16:55
5.sat 17:00 - 17:45
6.sat 17:50 - 18:35
Sigurnost-internet

Sigurnost djece na internetu:

- publikacija

- video

Tražilica
Brojač posjeta
Ispis statistike od 14. 1. 2010.

Ukupno: 881212
Ovaj mjesec: 5320
Ovaj tjedan: 725
Prespavanac 2024.

Moja škola

RVA - o Erasmusu

Emisija Školsko zvono

Bećarac 1.b

Laganini FM Požega

Dan škole 2020.

Vozila se barka

Circle of life

Django

Film o školi 2018.

Školski zbor 2017.

Bonton - kviz

Erasmus+ 2017.

Taurage, Litva 2017.

Kartepe, Turska 2017.

Smotra zborova 2017.

Maškare 2017.
Kuharica

Prilog o školi s HTV-a

4.a STAND UP

Dan škole 2016

Život škole

Dan grada 2015.

Školski zbor

 

 

skole.hr

 
PRODUŽENI BORAVAK
 
 
U našoj je školi organiziran produženi boravak za učenike.
Suvremeni način života sve većem broju roditelja nameće potrebu zbrinjavanja djeteta mlađe školske dobi koje nakon redovne nastave odlazi kući i bez nadzora provodi vrijeme do dolaska roditelja. Samostalan boravak kod kuće često izlaže dijete mnogim opasnostima, a strah i briga roditelja za dijete tijekom radnog dana nameću potrebu za organiziranom brigom o djetetu. Kako bi se taj problem riješio, škole organiziraju produžene boravke - produženi dnevni rad nakon redovite prijepodnevne nastave. 
 
 
Rad u produženom boravku
 
Nakon redovite prijepodnevne nastave organizira se produženi boravak u našoj školi. Boravak i rad prema takvom obliku organizira se od 11,30 sati  do 16,30 sati.
 
Raspored aktivnosti:
11,30 - 12,15 h -  prihvat učenika i odmor od nastave, SOV  (slobodni razgovori, društvene igre, dječji tisak, aktivnosti u centrima...)
12,15 - 12,45 h -  ručak (zdravstveni odgoj, bonton)
12,45 - 13,15 h -  odmor (odmor na strunjačama, slušanje priče, slušanje glazbe, slobodni razgovori i sl. ...)
13,15 - 14,30 h -  obrazovni rad (pisanje domaće zadaće; učenje, ponavljanje i utvrđivanje sadržaja obrađenih na nastavi...)
14,30 - 15,00 h -  SOV (igra na školskom dvorištu ili u učionici)
15,00 - 15,15 h -  užina (učenici užinaju u učionici)
15,15 - 16,30 h – SOV (igraonice, pričaonice, društvene igre, kreativne radionice, slušanje, čitanje i pričanje priča, dramatizacije, slušanje glazbe, sportske i rekreativne aktivnosti, gledanje animiranih i dječjih filmova, igre po slobodnom izboru, rekreativne šetnje gradom, igre u dječjem parku; izvanučionička nastava itd.)
 
 
*Tijekom boravka u školi učenicima je osiguran doručak, jedan kuhani topli obrok i poslijepodnevna užina.
 
Učitelj/i koji rade u nastavi svakodnevno dogovaraju i usklađuju svoje aktivnosti s učiteljem iz produženog boravka. Stručni tim sačinjavaju: učitelj u produženom boravku, učitelj razredne nastave,  učitelj vjeronauka i stranoga jezika. 
 
Zajedno surađuju s roditeljima. Učiteljski tim kreator je svakodnevnog rada s učenicima, u skladu sa zakonitostima struke. Učiteljice koje rade u odjelu produženog boravka djeluju jedinstveno, suradnički, dogovorno, sveobuhvatno i integrirano s čitavim razrednim odjelo
 
Ciljevi programa
 
Ciljevi realizacije sadržaja u produženom boravku u skladu su s općim ciljevima osnovnog obrazovanja (tri opća cilja):
 
1. Omogućiti djetetu pun život i otkriti njegove/njezine pune potencijale kao jedinstvene osobe
2. Omogućiti djetetu njegov/njezin razvoj kao socijalnog bića kroz život i suradnju s ostalima kako bi doprinijela/doprinijeo dobru u društvu
3. Pripremiti dijete za daljnje obrazovanje i cjeloživotno učenje (učiti kako učiti)
 
 
Specifični ciljevi:
potpun i harmoničan razvoj djeteta
važnost isticanja individualnih različitosti (svako dijete je jedinstveno; osigurava mu se razvoj svih potencijala)
fokusiranje na učenje (ističe se važnost onoga što dijete uči i procesa kojim usvaja znanja)
izmjena mnogobrojnih pristupa učenju
učenika se nastoji osposobiti za samostalno učenje
ističe se radost učenja i potiče motiviranost za učenje
osvijestiti važnost učenja temeljenog na okruženju
pismenost (jezična i matematička)
razvoj osjećaja za hrvatski identitet
razvijanje duhovne dimenzije života
europska i globalna dimenzija modernog življenja
pluralizam, poštivanje različitosti i važnost tolerancije
funkcioniranje kurikuluma u odnosu na jednakost i korektnost pristupa u obrazovanju
partnerstvo u obrazovanju
uloga tehnologije u obrazovanju
briga o djeci s posebnim potrebama
temeljna uloga obrazovanja u ranom djetinjstvu
olakšavanje prijelaza iz nižih u više razrede osnovnog obrazovanja
uloga rada u produženom boravku u postavljanju uzorka za cjeloživotno učenje
 
 
 
Nova uloga škole je na taj način maksimalno i racionalno iskorištena jer pruža nebrojene mogućnosti djelovanja u svrhu pravilnog razvoja i rasta svakog djeteta u kvalitetnu osobu, korisnu svojoj obitelji i zajednici.
 
 
 
 
preskoči na navigaciju