Datum objave: 9. travnja 2025.
Kategorija: Nekategorizirano

Integrirani dan u 4.b -Emil i detektivi

Učenici 4.b razreda na jedan dan postali su pravi mali detektivi. Nakon što su pročitali lektiru Emil i detektivi te pogledali istoimeni film, pretvorili su se u tajne agente. Bili su podijeljeni u 4 skupine koje su što prije morale odgonetnuti šifre i riješiti zadatke i probleme. Svaka skupina dobila je ime po jednom liku iz knjige. Zadaci su bili razni. Za početak su ispod klupe imali 2 pojma povezana s romanom koji su ih vodili do . fotografije na kojoj je bio trag koji je vodio do prvog zadatka (labirint u kojemu trebaju doći od detektiva do lopova, a usput pokupiti te složiti slova na koja naiđu kako bi dobili mjesto radnje u romanu). Nakon toga su morali odgonetnuti da se u knjižnici nalazi sljedeći matematički zadatak. Rješenja zadataka bila su povezana s brojevima koji se spominju u knjizi. Svaki broj činio je jedno slovo, a nakon povezivanja dobili su riječ prema kojoj su trebali otkriti gdje se krije sljedeći zadatak u kojemu su prema redoslijedu slagali događaje iz knjige. Zatim su slagali puzzle, a nakon toga rješavali križaljku, čije je rješenje činilo riječ koju su morali opisati zašto je važna u knjizi i što ona znači. Učenici su na satu prirode u društva učili o čovjeku kao društvenom biću. Zadatak im je bio navesti i objasniti dio kojih zajednica su Emil i prijatelji te koja je njihova odgovornost prema društvu. Iz likovne kulture učenici su slikali bicikle Emilove sestrične Poni. Dan im je bio vrlo zanimljiv i uzbudljiv. Zaključili su da im je ovakav sat lektire pomaže utvrditi i povezati ono što su pročitali te da bi češće htjeli biti detektivi. 

Pročitajte još

Predavanje Maje Weber

Predavanje Maje Weber

Hvala Vukovarki Maji Weber, stručnoj suradnici izdavačke kuće Alfa, koja je danas održala dojmljivo i poučno predavanje učenicima sedmih i osmih razreda. Gđa Weber je, kao desetogodišnja djevojčica, preživjela ratna stradanja u Vukovaru te je svoje iskustvo podijelila...

Skip to content